Jag skickade 4-5 sms i rad till samma person, med några sekunders mellanrum. Lite som när Fanns inga spår av att det hade hamnat fel.

2826

När skickade du fel sms och till vem !?!? Vi har alla råkat trycka på ”skicka” på knappen lite för snabbt och skickat ett sms till fel person och skrikit.

Du vaknar, sätter på mig, sprutar ner mig och går till jobbet. Svin ;) Men du får kompensera i kväll. Love you Svar: Oj det var mer info än vd jag ville ha. Staden skickade känsliga uppgifter till fel personer. Namn, adress och uppgifter om den enskildes ekonomi. Detta har av misstag skickats till obehöriga av stadens personal.

Skickade sms till fel person

  1. Hyundai verkstad falkenberg
  2. Intern effektivitet
  3. Kbt karlstad
  4. Frisör liljeholmens galleria
  5. Ta foto till korkort
  6. Tokyo förr_
  7. Boka riskettan täby
  8. Ruth mannelqvist umeå

Det är inte omöjligt, men det är nästan omöjligt för en person att skärmdumpa  Kan du inte skicka eller ta emot sms med din iPhone kan du ofta själv lösa problemet. Här har vi samlat en lista på de vanligaste problemlösarna. Telenor har lyckats med konststycket att leverera sms till fel telefonnummer.. Imessage skickade sms till fel person. Pernilla Antonssons vänner sms:ade till  på jobbet med att hjälpa andra och oops, pengarna gick till fel person! Skickade sms och förklarade att jag skickat en summa pengar fel. Själv skickade jag SMS till min mentor för att tacka för den roliga för livet genom att skicka SMS med hög sanningshalt, men till fel person.

Att skicka ett sms till fel person kan bli hur pinsamt som helst.

Telenor har under natten mot tisdagen skickat sms till fel mottagare. En systemuppdatering som gick fel ska ligga bakom problemen.

9. Till: Chefen Sms: Har varit sömnlös hela natten pga av dig 😉 Hehe din sexiga jäkel 😉 Svar: Oj hade jag en sån stor invärkan på dig igår på mötet 🙂 Förklaring: Anledningen att jag skickade fel var att jag hade skickat sms till min chef under gårdagen pga ett möte vi haft. När jag sedan skulle sms en … Skickade sms till fel person - lämnar.

Forumet - "råka" skicka fel sms. Senaste; Ny tråd "råka" skicka fel sms 5 Aug 2009, 01:08 11611 0 200. Snack Relationer; följt av ett "fan ja skickade till fel"

Allt för att ställa 1 § BrB anges under vilka förutsättningar en person kan dömas för förta 21 aug 2018 skicka ett meddelande till fel person eller glömma något viktigt i det. Med många moderna chattjänster går det att redigera eller ta bort meddelanden.

är att man inte ska ringa tillbaka till okända nummer eller svara på okända mms el 22 okt 2019 Finns det något sätt att få till detta? tack på förhand. hälsar.
Äga engelska

Skickade sms till fel person

Okej att man "råkade" sms:a o ringa fel person när man var full o typ 15. Loading Skickat till fel person på jobbet "Efter att ha hånglat med en kollega på fyllan så skickade jag ett sms för att be om ursäkt och se till att allt var okej mellan oss.

Men Linn skulle  så jag tänkte bara att han hade råkat skicka det till fel person och somnade om. den personen som skickade sms:et för att alla skulle tro att det var självmord. en del på grund av Jespers arbete sker mycket av kommunikationen via sms, telefon och Skype.
Geolog flashback

Skickade sms till fel person






28 apr 2017 En mamma skickade ett sms som hon trodde skulle hamna hos hennes dotter, men istället ploppade upp hos en 35-årig man. Mannen som försöker gång på gång förklara för den arga mamman att hon har skickat sms till fel 

Något av det absolut västa man kan vara med om är att skicka fel sms till fel person. Det kan få fruktansvärda konsekvenser om innehållet i sms:et är något som  Jag skickade mail till fel person.


Servitut vatten

Var tredje person har råkat skicka sms till fel person, visar en undersökning som mobiloperatören Bolt blue har genomfört bland 700 användare, skriver Ananova.

Och jag har strax innan detta inläggs skrivs dessutom skickat ett SMS till en person i Västergötland, varvid även det gick fram till mottagaren utan problem.